Margrethe gir oss en ny helgeutfordring:
Flere grønnfarger samtidig.
Det passer veldig godt om våren. Bladverk i ulike grønne nyanser.
Men i dag velger jeg noe annet, nemlig grønske!
Dette er grønske under vann. Utrolig vakkert, synes jeg! 💚
8 kommentarer




Veldig stilig! 😃 Og for meg som vokste opp på 90-tallet er det også et eller annet nostalgisk med disse minnene, da jeg får assosiasjoner til diverse produkter som slim og lignende som ble solgt til barn på den tiden.
Slim var populært, det husker jeg! 🤣
Veldig flott :-)Må le av Aylar 😀 Jeg husker vi hadde “slaim” som vi kalte det også, på 70-tallet
Jeg husker bare at guttene mine hadde det. Ekle greier, egentlig! 😃
Oi, så stilig! Tusen takk for at du tok utfordringa igjen, klem 💚💚
Bare hyggelig, det, vet du! 🤗
Utrolig vakkert!
Takk!