Tur nummer 100 i boks!

Det er tidlig morgen, det er sol, og det er toppers turvær. En litt spesiell tur i dag da det er tur nummer 100 til Knabben så langt i år. Målet mitt er 200 turer.

Deler noen av bildene fra dagens tur. Jeg tok den mest krevende varianten i dag, men det er også den som er mest spennende!

 Det er litt klatring på denne ruten, et par steder bruker jeg tau, andre steder krabber jeg på alle fire.
Liker det!

Det er bratt ned her, og jeg tør ikke å gå helt ut på kanten.

Her er jeg oppe på Vesleknabben, en flott utsikt herfra også.

Herfra ser jeg også opp til selve Knabben Det er stubpbratt ned mot bygda, både herfra og fra Knabben.

Her ser jeg Drammenselva, Drammensfjorden, Drammen og Solbergelva.
Ser jeg den andre veien, ser jeg Solbergmoen, Solbergelva og Mjøndalen.

Og- ser jeg under furubusken her, ser jeg rett ned til der jeg bor!

Fornøyd med de første 100 i boks!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg