Treet mitt

Treet mitt som ikke er mitt i det hele tatt.
Jeg synes bare det er så veldig fint!
Det er fint til alle årstider, selv når grenene er nakne, uten blader.

Det er et lønnetre, og nå står det i full blomst.

Det er stort, og det står i en hage, like ved bilveien. Jeg går ofte forbi dette treet på min morgentur, som regel med Aisha. I dag går jeg alene da hun ikke er hjemme.

Har du noe tre du liker veldig godt?

2 kommentarer

    1. Herlig med slike trær man ser på som ligg sitt eget tre – fordi de er flotte og spesielle 🙂 Jeg har et tred som jeg går til, og klemmer. Har ikke vært der i år – så må bli en tur 🙂 Kanskje i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg