Treet mitt som ikke er mitt i det hele tatt.
Jeg synes bare det er så veldig fint!
Det er fint til alle årstider, selv når grenene er nakne, uten blader.
2 kommentarer
Treet mitt som ikke er mitt i det hele tatt.
Jeg synes bare det er så veldig fint!
Det er fint til alle årstider, selv når grenene er nakne, uten blader.
Herlig med slike trær man ser på som ligg sitt eget tre – fordi de er flotte og spesielle 🙂 Jeg har et tred som jeg går til, og klemmer. Har ikke vært der i år – så må bli en tur 🙂 Kanskje i dag 🙂
Ja, jeg følger med dette treet hele året, jeg! 😃
Fint å ha et klemmetre, da!