Tilbake på hytta

Deilig å være her igjen!
Her er det også mye å ta tak i. Vedlageret skal fylles opp, gress skal rakes, heller skal kostes, hagemøbler skal settes på plass. Koselige gjøremål!

Vi har holdt på i seks timer nå, og mye er gjort.Vi har felt trær, kubbet dem, ryddet bort kvistene og stablet kubbene slik at de er klare for henting når veien er kjørbar.

Vi har igjen en del ved fra i fjor, men mye av dette vil gå til bålpanna.

Uteplassen foran hytta er ryddet og kostet,

og bålpanneplassen er klar til i kveld. Gleder meg!

Vi har også satt på plass en del hagemøbler.
I morgen blir det mer vedhogst og raking.

Jeg har renset opp i pallekarmene også, men det er for tidlig å gjøre mer der nå.

Jeg er glad jeg har hytta og uteområdet her- det er fint når man har flyttet i leilighet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg