Deilig å være her igjen! Her er det også mye å ta tak i. Vedlageret skal fylles opp, gress skal rakes, heller skal kostes, hagemøbler skal settes på plass. Koselige gjøremål!
Vi har holdt på i seks timer nå, og mye er gjort.Vi har felt trær, kubbet dem, ryddet bort kvistene og stablet kubbene slik at de er klare for henting når veien er kjørbar.
Vi har igjen en del ved fra i fjor, men mye av dette vil gå til bålpanna.