Terrassen er klar!

En solfylt og varm dag!
Jeg storkoser meg der jeg vasker terrassegulv og pusser vinduer. Møblene vaskes, skinn, puter og pledd tas frem. Lykter, lys og urner også. Dette blir bra!

Jeg er så glad i denne terrassen. Den er stor, 26 kvadratmeter, hvorav omtrent halvparten er under tak.

En kopp kaffe nytes på terrassen, men ellers blir det  ikke så mye tid her i første omgang. Det blir kaldere i morgen, og snart drar vi til hytta. Men det er jo fint å ha den klar til vi kommer hjem igjen!

Må også ta med er bilde av den første hestehoven!

En fin fredagskveld fra meg til deg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg