Tanker rundt et flaxlodd…

Hvis jeg vinner 1000 000 kr, vil jeg gi 250 000 til Øystein og 250 000 til Eirik.
500 000 vil jeg beholde, og da blir det anneks på hytta! 🤗

Hvis jeg vinner 100 000 kr, vil jeg invitere hele storfamilien på tur til Svalbard.

Hvis jeg vinner 1000 kr, vil jeg ta med Trond til Anchas Bodega og spise tapas.

Hvis jeg vinner 250 kr, lar jeg 150 stå på spillerkontoen, og kjøper nye lodd for 100.

Hvis jeg vinner 100 kr, vil jeg sette 50 på spillerkontoen, og kjøpe to nye lodd.

Hvis jeg vinner 50 kr, kjøper jeg to nye lodd.

Hvis jeg vinner 25 kr, kjøper jeg et nytt lodd.

Nå skal jeg kjøpe ett lodd. Kjøper ikke mer enn det.

Hvordan tror du det gikk?
Det ble ingen premie, ikke denne gangen heller.
Det er nok best å spare ved å leve billigst mulig, og på den måten kunne unne seg noe ekstra.

Men å kjøpe ett lodd en gang i blant, skader ikke.
Ett lodd inne i en julegave, skaper også litt ekstra spenning.

Men det er viktig ikke å la seg rive med og kjøpe lodd etter lodd.

En liten oppfordring: Benytt deg av grasrotandelen for å støtte gode tiltak.
Og en til: Velg Pantelotteriet og støtt Røde Kors når du panter dine flasker.
😊😊😊

 

2 kommentarer
      1. Ja, det er gøy, og så er det gøy å drømme litt om hva du vil bruke premien til! Selv om man fort kommer ned på jorda igjen! 😂
        En fin kveld til deg! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg