Super service!

Det er søndag, og vi er klar for ferie! Innen kvelden kommer, er vi i Malaga, vårt første stopp på årets sommerferie.
Men først skal vi til Oslo lufthavn.

Buss til Drammen, Flytoget derfra. Men denne gangen er det Buss for tog fra Drammen til Asker.

Vi ankommer busstoppet i Drammen, og der møtes vi av en veldig hyggelig mann i oransje vest. Han tar koffertene våre og plasserer dem i bussen.

Han henter også en kopp kaffe til meg mens vi venter. Service, tenker jeg!

Bussen tar oss til Asker.
Her må vi ned noen trapper for å komme ned på plattformen. Det er sikkert en heis her også, men den ser vi ikke.
Kofferten min er tung, men jeg tar tak i håndtaket, klar til å bære den ned.

Plutselig er en ny hyggelig mann der, også han i oransje vest. Han tar kofferten min, og loser oss på plass i toget.

Han tar også Trond sin koffert inn på toget!

En fin start på ferien vår!
Slik service gjør at vi velger Flytoget også neste gang vi skal ut og reise! Fint med hyggelige og blide ansatte som gir kundene gode opplevelser!

Tenker det også er viktig at vi gir uttrykk for takknemlighet! Det var ikke mange som takket ham som satte koffertene inn i bussen – eller han som tok dem ut igjen.

Så min oppfording er:

Takk alle som gjør noe for deg- med et smil!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg