Status trening uke 45

Denne uken er det blitt færre skrittlengde sist uke…

Morgentur hver dag

Dette ble gjennomført alle dager med unntak av lørdag og søndag.

Minst 15 000 skritt hver dag

Gulk rundt 20 000 skritt hver dag med unntak av fredag, lørdag og søndag.

Styrketrening to ganger i uka

Ikke gjennomført.

 

Denne uka startet jeg veldig bra, men avsluttet veldig svakt. Lørdagen satt jeg åtte timer på fly, i tillegg til tog og taxi. Gjorde nesten ikke noe annet den dagen.
Fredag og søndag har jeg ikke noen unnskyldning for…,

 

Men nå er det ny uke og nye muligheter!
Heier på meg selv, jeg! 🤗

Fredagen gikk jeg i Teide nasjonalpark.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg