Status trening uke 43.

Da er det tid for å se tilbake på uka som var. Det er rart med ukenummer. Da jeg fortsatt var i jobb, forholdt jeg meg til ukenummer hele tiden.
Da tar vi neste møte i uke 48. Passer det?

Nå må jeg sjekke hvilken uke det er.

Vel, jeg tar morgenturer først.
Dette ble gjennomført hver dag. Egentlig det letteste målet å nå, krever bare en tur før frokost.
Smart å ha som målet dette skal gjøres hver dag. Hadde jeg satt som mål minst fire ganger i uka, er det lettere å ikke klare det Da kan jeg utsette ting, og plutselig er det for sent.

Så er det styrketrening.
Full mål oppnåelse her, gjennomført to ganger sist uke.

15 000 Skritt hver dag
Dette klarte jeg med unntak av en dag. På lørdag gikk jeg bare rundt 12 000 skritt. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke gikk mer, men plutselig var det så sent – det var den dagen jeg dro inn til Solveig, før vi dro til Tenerife.
Solveig hadde kanskje begynt å lure om det hadde rablet helt for meg dersom jeg hadde gått ut den kvelden bare for å komme opp i 15 000.

Ny uke, nye muligheter.😀
Spørs hvordan det går med styrketrening her nede, da!

2 kommentarer
    1. Det gjør det helt sikkert, Kari! 🙂
      Hadde nok merket det enda bedre hvis jeg hadde vært i jobb, men da hadde jeg ikke hatt mulighet til å være to uker her nede på denne tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg