Status trening uke 42.

Ja, da er den første uken med treningsmål lagt bak meg. Hvordan tror du det har gått?

Jeg starter med morgenturer.
Her har jeg vært flink, har gått morgentur hver dag. Ikke alltid like fristende, men det er så godt når jeg er inne igjen. Nyter frokost og kaffe når jeg sitter der, vel vitende om at jeg allerede har noen tusen skritt bak meg.
Det har ikke vært så veldig fint vær denne uken, men det er fint å være uansett, i alle fall når jeg først har kommet meg ut!

Bildet nedenfor er fra dagens tur.

Styrketrening er neste post på programmet.
Jeg trente styrke mandag og onsdag, så der ble det også full måloppnåelelse.
Spørs hvordan det går neste uke og uken deretter. Da er jeg på Tenerife, og vet ikke om det er treningsrom på Hollywood Mirage. Har ikke hatt bruk for det der tidligere, får bare vente og se.

Hvordan gikk det så med antall skritt?
Jeg angrer nå litt på at jeg ikke satte 12 000, 15 000 er ganske mye, litt over 11 km hver dag.
Men satt er satt, og jeg klarte dette frem av syv dager. Ikke verst, det heller.
To av dagene, fredag og lørdag, skar jeg elgkjøtt, og da ble det mye stillesitting. Vi holdt på til sent fredag, og da orket jeg ikke tanken på å samle skritt etterpå. Kun 8 200 skritt den dagen.
Det samme for lørdag, men da endte jeg i alle fall på over 12 000 skritt.

 

Målene opprettholdes. Jeg må jo ha litt å strekke meg etter! 😃

Da gjenstår bare å ønske meg selv lykke til denne uken!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg