Snøen skal vekk!

Som tidligere nevnt fikk vi snø i natt, og alt er nå dekket av snø.

På denne uteplassen var det helt snøfritt i går da vi kom til hytta.

Her ligger gammel snø -og ny snø.
Vi reiste fra blåveis og hestehov, og jeg gledet meg til en solrik påske og uteplasser uten snø. Det vil vi også få bare jeg er tålmodig nok og lar sola skinne.

Men særlig tålmodig er jeg ikke i dag  – noe skal jeg jo ha å gjøre!

Det blir dårlig med intervalltrening her i snøen, så da får passer det godt å ta spaden fatt!

Først utvider jeg plassen foran hytta. Her det også mye gammel snø å spa vekk. Fin trening!

På dette partiet går det mye lettere. Her fjernet jeg snøen i vinterferien, og nå er det bare å ta vekk snølaget som kom i natt.

Det samme gjelder for denne plassen.

På bålpanneplassen ligger det mye snø. Her har jeg ikke tatt noe tidligere, men det skal jeg gjøre nå. Det blir enda mer fin trening!

Jeg setter i gang!

Etter x antall spadetak gir jeg meg for i dag. Må jo ha noe igjen til i morgen!

I ettiden har sola tatt det som var igjen av snø på uteplassen, og vi rigger oss til med kaffe og påskemarsipan.

Trond tar en skitur, men jeg blir sittende ved bålpanna. Litt over to timer med snømåking får holde som trening i dag!

Sola har også gjort sitt. Her er snøen som kom i natt smeltet. Nydelig!
Hvordan tror du det blir fremover?

Yr varsler mer snø natt til mandag…. Vel, da blir det mer trening på meg, da! 😂

2 kommentarer

    1. Jeg er veldig glad det ikke er snø i byen her 🙂 Påsken er fin, snøfri og uten folk, midt i byen. Men det er jo litt koselig ut også da 🙂

      1. Påske er hekt OK uten snø, synes jeg.
        Det er varslet snø igjen i natt, blir spennende å se hvor mye som kommer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg