Som tidligere nevnt fikk vi snø i natt, og alt er nå dekket av snø.
Vi reiste fra blåveis og hestehov, og jeg gledet meg til en solrik påske og uteplasser uten snø. Det vil vi også få bare jeg er tålmodig nok og lar sola skinne.
Men særlig tålmodig er jeg ikke i dag – noe skal jeg jo ha å gjøre!
Hvordan tror du det blir fremover?
Yr varsler mer snø natt til mandag…. Vel, da blir det mer trening på meg, da! 😂













Jeg er veldig glad det ikke er snø i byen her 🙂 Påsken er fin, snøfri og uten folk, midt i byen. Men det er jo litt koselig ut også da 🙂
Påske er hekt OK uten snø, synes jeg.
Det er varslet snø igjen i natt, blir spennende å se hvor mye som kommer…