Snø, snø og snø…

Ja, det er slik været er i dag! Men det er allikevel mildvær, rundt null grader. Og jeg, jeg skal jo bare til Knabben, uansett!


Dagens utsikt fra terrassen er ikke akkurat så fargerik!

Jeg gikk en litt sen morgentur i dag, spiste frokost, og nå sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe.
Nyheter på TV, sosiale medier, strikketøy, og en kopp kaffe til. Utsetter turen til Knabben litt, det frister ikke så veldig mye akkurat.

Det er rart det å sette seg aktivitetsmål. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg definitivt ikke gått ut i dette været. Men mål motiverer meg, og snart har jeg tatt på meg ullundertøy og treningstøy. Sko og  brodder. Bruker ordentlige brodder, skikkelige gripeklør.

Jeg har hatt mye glede av disse broddene, kommer meg frem overalt.

Det er faktisk ganske deilig når jeg først er ute. Jeg tenker at alt blir bedre når man tar det med et smil, og nå tar jeg været med et smil. Tar en selfie som bevis på det!

Som alltid går det oppover og oppover, og det er fint føre i dag. Det er et tynt snølag, men underlaget er hardt og godt, så litt nysnø er ikke noe problem.

Dette partiet liker jeg godt. Her er jeg kommet omtrent halvveis, og her blir det bart tidlig på våren.
Kanskje vil vi se bare flekker allerede i helgen?
Vel, jeg er ikke hjemme da, men jeg får vente til mandagen. Det er meldt varmt i helgen, skikkelig varmt til februar å være, så det er muligheter for å se barmark akkurat her.

Herlig! Nå er jeg nesten oppe, klar for å nyte den praktfulle utsikten!

Ja, slik er dagens utsikt fra Knabben!

Turen nedover igjen går helt greit, men sporene mine er snødd igjen. Håper det ikke kommer så altfor mye snø, da. Gjør det det, blir det neppe noen bare flekker i løpet av helgen!
Men våren kommer den – etter hvert!

6 kommentarer
    1. Du er rå til å gjennomføre – må le litt her fordi vi er så like på så mye……………..! Ikke den helt store utsikten for deg idag, men det har sin sjarm det været her også! Godt gjennomført til deg 🙂

      1. Takk!
        Ja, det er artig å møte helt nye mennesker her inne- og se hva vi har felles av interesser!
        Du er jo ute i alt slags vær, du også. 🤗

    2. Du altså! Du kommer deg ut uansett – og de klørne under skoa har jeg anskaffet meg også – så da kommer vi oss frem uansett 😀 Du er sprek må jeg si, som går opp dit når været er som det er 🙂 Jeg har noen latere dager i Oslo og omegn… men når man skal rekke over mange besøk, så er det en sportsgren i seg selv det 😀

      1. Du får legge inn en ekstra dag neste gang du er i Oslo, og så kan du ta turen til Solbergelva. (Tog til Mjøndalen)
        Hadde vært hyggelig med besøk! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg