Snø på vikende front

I går våknet jeg opp til ti centimeter med snø. Borte var all hestehov og blåveis, alt var hvitt.

Påskeliljene mine var gjemt inne i en liten snøhaug, nå titter de frem igjen.

Det er tre varmegrader nå, snøen ligger fortsatt på hustakene og på gresset.

Men se her, dere, nå kommer varmen!
Vi har hatt en svært lang vinter, den startet med snø i oktober, og våren har vært kald, med lite sol.
Det er derfor veldig fint å se et værvarsel som dette!

Jeg omgir meg med vår også inne, gule blomster – det er vår for meg!
Nå ønsker jeg en fin og varm vår for oss alle!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg