Jeg har hatt flere smartklokker, tidligere av to ulike merker. Den første jeg hadde, sporet ikke turer der jeg ikke hadde dekning på telefonen. Jeg klaget på dette i forretningen, og fikk ny klokke. Valgte da et annet merke.
Den nye klokka hadde jeg i nesten ett år, noe var galt, og jeg fikk ny klokke. Nok et år gikk, og klokka ville ikke lenger synkes mot telefonen. Jeg fikk nok en gang tilbud om ny klokke, og enda en gang valgte jeg samme merke. Dette er klokke til rundt 3000 kroner så den burde jo være bra.
Hvordan kunne jeg velge samme klokke enda en gang? Jo, det var en klokke jeg var kjent med, jeg synes det er veldig mye styr med å sette meg inn i nye bruksanvisninger, koble klokke til ny app, etc.
Men hvordan tror du det gikk denne gangen? Jo, den nye klokka fikk jeg i august 24, og nå, i denne uken, ville den ikke lenger la seg lade riktig. Den viste 100%, jeg tok den på håndleddet, og plutselig var den bare på 40%. Dette gjentok seg flere ganger. Jeg ladet og ladet, og endelig var den oppe i 90 % også på håndleddet. MEN – under sporing av tur, nullet den seg plutselig ut. Jeg gikk videre uten sporing, var etter hvert oppe i 4500 skritt, og så nullet den seg ut igjen!
Jeg tok med meg klokke og lader til butikken, ble som alltid møtt av en hyggelige ekspeditør på XXL, og jeg fikk ny klokke for fjerde gang. Men denne gangen valgte jeg et annet merke. Nå ble det Garmin på meg.
Nå skal jeg legge inn alarm slik at jeg vekkes til min morgentur i morgen.
Håper denne klokken er bedre og at jeg slipper å bytte den i noe annet!
Håper du blir fornøyd med din Garmin! Jeg har en Garmin Venu 2 – den er 3,5 år nå, og jeg er VELDIG fornøyd! Klem <3
Så bra!🤗 Da satser jeg på det! Mannen min har også hatt en Garmin i flere år.