Naturens undere0 kommentarerPosted on 15.04.2026 kl. 11:21 Våren er tiden der naturen våkner til liv. Jeg elsker det gå ute nå om dagen, å følge med på alt det vakre som skjer.På dagens morgentur så jeg noe som fikk meg til å tenke på gammelt og nytt, på død og liv. Fjorårets nyper på samme kvist som årets skudd. Vakkert!Bjørka er på vei. Før var vi opptatt av at bjørka skulle være grønn til 17.mai. Nå er de første bladene her i midten av april. Annonsørinnhold Netthandelen tømmer lageret: Siste sjanse på kvalitetsvarer med opptil 75% rabattBuskhyll i blomst er et tidlig vårtegn her hos oss. Det er på denne busken de første vårtegnene kommer – i likhet med gåsungene. Nå er den allerede i blomst.Håper du også får noen fine og opplevelsesrike turer ute i naturen! 0 kommentarer