Naturens undere

Våren er tiden der naturen våkner til liv. Jeg elsker det gå ute nå om dagen, å følge med på alt det vakre som skjer.

På dagens morgentur så jeg noe som fikk meg til å tenke på gammelt og nytt, på død og liv.
Fjorårets nyper på samme kvist som årets skudd. Vakkert!

Bjørka er på vei. Før var vi opptatt av at bjørka skulle være grønn til 17.mai. Nå er de første bladene her i midten av april.

Buskhyll i blomst er et tidlig vårtegn her hos oss. Det er på denne busken de første vårtegnene kommer – i likhet med gåsungene. Nå er den allerede i blomst.

Håper du også får noen fine og opplevelsesrike turer ute i naturen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg