Måneskinnsnatt

Natten som kommer er det fullmåne.

Det var et nydelig måneskinn også i natt.
For en måne!

Jeg kunne fint ha gått en lengre tur – uten lykt.
Det hjelper jo også en del at snøen er hvit.

Det er nesten så jeg venter at en liten rev eller en harepus skal komme til syne, men det er helt stille, ingen bevegelser med unntak av skyene som kommer og går.

Venus er også å plass. Det er himmelens lyseste planet. Her er den omkranset av stjerner, kanskje ikke like lett å få øye på dem.
Er det fint vær der du er, vil du nok kunne nyte måneskinnet natten som kommer!

Her blir det fint vær i dag! Dette bildet er tatt halv syv, og snart er sola her!
Ønsker deg en fin dag! ☀️☀️☀️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg