Ut, må ut, bare må ut!

08.03.20.

Noen en ganger er det fristende bare å sitte inne- se på TV, strikke, lese eller løse kryssord. Men slike dager kan jeg ikke fordra – jeg føler meg så daff og trives ikke med slike dager i det hele tatt. Det er akkurat som om jeg kaster bort dagen, som om jeg ikke har tatt imot alt det dagen vil gi meg dersom jeg bare er inne. Life is beautiful – enjoy it! Gjøre det beste ut av hver dag, det er det jeg liker å gjøre! 

I dag kommer vi hjem midt på dagen. Vi har vært på besøk hos venner som har flyttet til Åskollen, og det var veldig fint å se hvordan de har fått det. De har en fantastisk utsikt med Drammensfjorden omtrent rett utenfor stuevinduene. Kjempefin leilighet også, og det er alltid koselig å være sammen med dem. 

Vel hjemme igjen blir det TV-titting med skiskyting og sending fra Finnmarksløpet. Spennende å følge Finnmarksløpet. Der har vi vår favoritt, Kristian Walseth. Han ble nummer to i fjor, håper på like god plassering for ham i år! 

En av valpene hans – bildet er tatt i 2013

Denne dagen er på vei til å bli en slik daffedag som beskrevet ovenfor, men vi klarer heldigvis å unngå det. Vi går ut i sekstiden, og etter vel en time er vi inne igjen etter å ha gått litt over seks kilometer. Og vips – så er også dette blitt en fin dag! 
 

Tar med noen bilder fra dagens tur. 
 

Etter denne turen kan vi nyte resten av kvelden med god samvittighet! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg