Kulde og snø

I dag var det minus 11 da jeg gikk ut på dagens morgentur. Jeg var veldig godt kledd da jeg forventet at det skulle være kaldt. Men det var ikke kaldt!
Det var mye kaldere da det var minus 6!
Nøkkelen her er nok vind. Dersom man har en blanding av kuldegrader og vind, ja, da blir det kaldt!

Som du ser, har vi også fått snø. Dette er hva som har kommet de siste dagene, har ikke måkt terrassen.

Det er meldt kaldere i kveld og i morgen, men heldigvis ser det ikke ut som om det kommer mer snø med det første.

Torsdag neste uke reiser vi til Berlin. Det ser ut til å være samme vær der, like kaldt. Vi skal på Grüne Woche – det blir spennende! 🤗

1 kommentar

    1. Spenneden å dra over til Berlin da!

      Minusgrader og stabilt vinter-vèr er bare lekkert for tiden – med lite snø og islagte skøytebaner 😀 Kaldt er det – men det er bare å kle seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg