Klar for årets dugnad!

21.11.20

Det er lørdag morgen, og jeg er klar for årets dugnad. En halv elg er på vei, og innen morgendagen er over, er den blitt forvandlet til karbonadeig, grytekjøtt og mørt grillkjøtt. Elgen  har nå hengt på kjølelager en uke. 
 

Det er mye arbeid som ligger foran oss, men det er også sosialt og hyggelig. Mannfolkene er på jakt, og damene tar jobben etterpå. Hos oss er det min søster, mon svigerinne og jeg. Vi holder til på gården der jeg er oppvokst, og det er broren min som driver gården i dag. 

Da er vi i gang! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg