Jordskjelv?

Sitter her i sofaen, søndag morgen, og plutselig kommer et skikkelig drønn. Har aldri opplevd noe lignende her hjemme. Det er nesten så hele bygget rister. Det varer ikke lenge.
Jeg går ut på terrassen og ser meg omkring. Alt er normalt, stille. Det er akkurat som det ikke har skjedd.

Jeg opplevde jordskjelv i Tyrkia for noen år siden, men det var ikke et drønn slik dette var. Det var mer som en rumling som varte over tid. Jeg får følge med på nyhetene- det er vel en forklaring på hva som har skjedd!

6 kommentarer

    1. Jeg var ute og gikk da det skjedde. Ble ikke redd heller for trodde det drønnet fra noe som skulle sprenges eller noe, eller rives 🙂 Kjente og hørte det. Helt stille etterpå, og jeg tenkte det kanskje kunne være jordskjelv. Fort over igjen 🙂

      1. Ja, det gikk jo over igjen med en gang! I Tyrkia den gangen varte det lenger, men det var ikke noe drønn slik som nå. Det var mer langvarig buldring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg