Janaurmoro – Dråpe

Dagens tema er DRÅPE.

En dråpe- da tenker jeg på en tåre. En tåre som renner nedover et lubbent barnekinn.
Men jeg tenker også på vår. Den siste tiden har det vært varmegrader på dagtid, og vanndråper drypper fra tak, istapper og trær. Kan nesten ikke tenke meg noe bedre enn lyden av rislende vann og dråper som treffer bakken.
Jeg er klar over at det fortsatt er januar, og det er lite sannsynlig at våren kommer allerede nå. Men jeg må jo kunne nyte vårfølelsen uansett. Det gjør jeg. Virkelig.

Dette bildet tok jeg på min morgentur en dag sist uke. Det var nok fortsatt kuldegrader akkurat da, men litt senere ble nok denne isen forvandlet til dråper. Herlige vårlige dråper. Nydelig.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg