God morgen, Solbergelva!

Det er mandag, klokka er halv åtte, og jeg tar en kopp kaffe før jeg går ut på min morgentur.
Det er 3 grader, litt tåke, og ganske så annerledes enn Tenerife. Men det er jo slik det skal være! Etter to uker på Tenerife er det bare helt skjønt være hjemme igjen.

Det er ikke så veldig mørkt ute, jeg trenger ikke lommelykt. Jeg går inn i skogen og ser ganske så fort at alle trærne har mistet bladene sine.

Fortsatt er det noen farger igjen, brunt og gult, men det rasler ikke lenger i løvet når jeg tråkket på det. Det er mer som om bladene kleber seg sammen og ligger nede på bakken.

Jeg kommer til lysløypa, jogger opp deler av bakken, og har omtrent ikke pust igjen når jeg er ferdig. Pulsen er høy, jeg går videre mens jeg venter på å få igjen normal pust.

Jeg ser at Bjørn, vår eminente altmuligmann i skogen, har fjernet vegetasjon på kantene av lysløypa. Så nå er alt klart dersom det skulle komme snø.


Etter 40 minutter er jeg inne igjen, og kan nyte en en god frokost etter enda en deilig morgentur.
En fin dag til deg fra meg.🤗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg