God morgen, Solbergelva!

Klokka er fem på syv, og jeg er klar for min morgentur. Det er tre varmegrader, vindstille, og jeg føler meg behagelig pakket inn i mørket. Nydelig!

Det er ikke mange som er ute og går på denne tiden, heller ikke mange biler å se.
Det er mørkt i de fleste vinduer, det er stille og fredelig.

Fortsatt er det blader på trærne, og de skinner som gull under gatelysene.

Et lite Soria Moria i horisonten.

Favorittrett mitt.
Et praktfullt lønnetre.

Vakre Killingrudalléen.

Etter 50 minutter er jeg hjemme igjen. Vanligvis venter nå en magisk soloppgang, men ikke i dag. Sola er der et sted, godt gjemt bak skyene.

Jeg kan ikke tenke meg en bedre start på dagen, nå skal jeg nyte en kopp kaffe og frokost.

En god dag til deg fra meg-

eller som en bloggvenninne sier: Lag deg en god dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg