Dette er en skikkelig berg og dalbane-påske! Vår og snøfritt rundt hytta da vi kom på fredag, snøvær natt til lørdag, vår igjen lørdag og søndag, og nå er det full vinter igjen!
Full vinter og stor glede for alle som liker å gå på ski. Flott også for alle barn som har lyst til å lage en snømann!
Ikke så dumt for en vårtilbeder som meg heller, for jeg vet at det er varslet sol og varmt vær. Må bare vente litt slik at skientusiastene får tatt seg en tur og snømannen er på plass!
Det snør fortsatt, men jeg har ikke noen planer om å gå ut de første timene.
Kniting fra ovnen, stearinlys på bordet og kaffe i koppen. Livet er godt!
og på spisebordet.
Kan jo ikke ha det så mye bedre, jeg! Håper du også har en fin morgen! 🤗






Dette så jo riktig så idyllisk ut! Snø på hytten – det er godkjent. Ønsker deg en fin påske!
Takk! En god påske tidleg også! 🐥💛🐥
Oi, såpass! Jeg skjønner godt at du vil hjelpe sola med å redusere snøkavet. Men du har det i alle fall koselig inne, ser jeg 😍
Ja, ekstra koselig å være inne når været er som verst!