Full vinter igjen!

Dette er en skikkelig berg og dalbane-påske! Vår og snøfritt rundt hytta da vi kom på fredag, snøvær natt til lørdag, vår igjen lørdag og søndag, og nå er det full vinter igjen!

Full vinter og stor glede for alle som liker å gå på ski. Flott også for alle barn som har lyst til å lage en snømann!

Ikke så dumt for en vårtilbeder som meg heller, for jeg vet at det er varslet sol og varmt vær. Må bare vente litt slik at skientusiastene får tatt seg en tur og snømannen er på plass!

Jeg kommer nok til å hjelpe sola litt. Det tar vel ikke så veldig lang tid for jeg finner frem kost og spade!

Klokka er syv når disse bildene er tatt.
Det snør fortsatt, men jeg har ikke noen planer om å gå ut de første timene.

Jeg skal sitte inne i en varm hytte og bare nyte livet.
Kniting fra ovnen, stearinlys på bordet og kaffe i koppen. Livet er godt!

Stearinlys også i vinduet


og på spisebordet.

Kan jo ikke ha det så mye bedre, jeg! Håper du også har en fin morgen! 🤗

4 kommentarer

    1. Dette så jo riktig så idyllisk ut! Snø på hytten – det er godkjent. Ønsker deg en fin påske!

    2. Oi, såpass! Jeg skjønner godt at du vil hjelpe sola med å redusere snøkavet. Men du har det i alle fall koselig inne, ser jeg 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg