Et skikkelig tilbakesteg

Der forsvant den vårstemningen!
Det snør, og det blåser, en skikkelig snøstorm! 18 m/s i kastene. Det er første gang vi har opplevd å høre vinden når vi sitter inne i leiligheten.

I starten var det snø som ikke la seg, nærmest sludd, men nå ligger snøen. Borte er all barmark.
Men det er jo gjerne slik på denne tiden av året, da. Dessverre.

Terrassen er ikke særlig innbydende nå, det blir helt sikkert ikke noen kaffekopp der i dag!

Jeg hadde egentlig tenkt å sette frem hagemøblene denne uken, men de står helt greit det de er, stuet sammen med grill, lykter og urner.
Det hjelper egentlig ikke så mye med tak heller, så lenge det snør vannrett slik det gjør i dag.

Påskeliljene som sto ute, har jeg tatt inn. Stakkars små, de skal slippe å bli utsatt for dette ufyselige været!

Men hva er dette, tenker du?
Joda, Knabbenfareren har vært ute i dag også. Jeg gikk ut på morgenen i dag, og det var for å si det mildt, helt ufyselig! Har aldri opplevd slik vind der oppe før, og deler av løypa var usynlig pga av all snøen.
Godt turen er unnagjort, da kan jeg tilbringe resten av dagen inne -med den beste samvittighet!

Inne kan jeg kose meg med den vårstemningen som de gule tulipanene gir. Nydelig!
En fin lørdag til deg fra meg- været til tross.

4 kommentarer
    1. Ja er det ikke ergerlig. Glad jeg har innglasset balkong her, nyter en kaffebaileys akkurat nå, og venter igjen på våren 🤪🐰 ha en fin lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg