Noen prestekrager i en vase-
enkelt og vakkert.
Trenger ikke være noe mer
bare prestekrager.
Dette er buketten jeg har på utebordet,
men inne har jeg kun
prestekrager.
Liker det best, jeg.
Enkelt og vakkert.
1 kommentar
Noen prestekrager i en vase-
enkelt og vakkert.
Trenger ikke være noe mer
bare prestekrager.
Dette er buketten jeg har på utebordet,
men inne har jeg kun
prestekrager.
Liker det best, jeg.
Enkelt og vakkert.
Jepp, enkelt og vakkert, i en hvit og fin vase på en hvit duk 😊