Endelig en fin dag!

Denne våren beveger seg med bittesmå museskritt. Den går litt frem, to skritt tilbake, enda litt lenger frem, for så å snu enda en gang. Akkurat i dag hopper den fremover som en hare, men i morgen tar den seg en pause i skyggen – igjen.
En titt på værmeldingen viser at Yr og Storm nå melder litt sol i påsken, håper det slår til!

Men dagen idag skal altså nytes til fulle!

Den starter med en morgentur til Knabben. Er veldig tidlig ute i dag, starter halv syv og får med meg soloppgangen.

Det er så fint å gå oppover når sola skinner mellom trærne. Det er gir en skikkelig lykkefølelse!
Sikkert fordi vi har hatt så lite sol dette året, blir ekstra glad når den først kommer!

Turen opptil Knabben går alltid litt tregt om morgenen, synes jeg. Jeg går før frokost, på tom mage, og det er kanskje derfor jeg synes det er tyngre å gå på morgenen enn senere på dagen. Men på en annen side gir det en veldig god følelse å ha tilbakelagt den første turen før frokost!

I dag skinner sola på Knabben, gjennom morgentåken. Nydelig!

Senere i dag skal jeg vaske terrassen og gjøre den klar for sommersesongen. Det kommer kanskje litt mer snø, men det går greit da møblene står under tak. Jeg skal også gå på hestehovjakt. Gleder meg til å finne den første!
Håper det er en fin dag der du er også!

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg