En søt liten tass

Vi har hatt besøk av denne lille tassen – eller en slektning av ham-  i fire fem år nå. Tror det var i 2121 han dukket opp første gang.
Han var litt redd da han dukket opp i mai, stakk av så fort vi åpnet døra.
Nå er han mye tryggere, og kan sitte og spise mens vi sitter bare et par meter unna.


– Mmm, her er det mye godt!

– Men hvordan skal jeg få med meg det som er inni der?

– Åja, jeg må bare dytte litt på fuglemateren og vips, så ligger det mye utenfor.
Ikke helt lett å få tak i alt sammen, men jeg gir meg ikke, jeg.

– Hva skjer?
Ingen fare, det er jo bare matmor og matfar som sitter der og drikker kaffe.

– De ser på meg, synes jeg er skikkelig søt.
Synes du også det?

Som du sikkert skjønner, er vi blitt veldig glad i denne lille sjarmøren.
Håper han kommer på besøk neste gang vi kommer til hytta også!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg