Vi har hatt besøk av denne lille tassen – eller en slektning av ham- i fire fem år nå. Tror det var i 2121 han dukket opp første gang.
Han var litt redd da han dukket opp i mai, stakk av så fort vi åpnet døra.
Nå er han mye tryggere, og kan sitte og spise mens vi sitter bare et par meter unna.
– Mmm, her er det mye godt!
Ikke helt lett å få tak i alt sammen, men jeg gir meg ikke, jeg.
Ingen fare, det er jo bare matmor og matfar som sitter der og drikker kaffe.
Synes du også det?
Som du sikkert skjønner, er vi blitt veldig glad i denne lille sjarmøren.
Håper han kommer på besøk neste gang vi kommer til hytta også!






Ååå, så gøy!! Håper den blir så tam at du kan håndmate den 😀 Sjarmerende da 🙂
Ja, det hadde vært veldig gøy! 🤗