Takk, kjære terrasse

Takk, kjære terrasse, for herlige kvelder
Kvelder fra mars til oktober
Deilige kvelder der jeg pakkes inn av mørket
Rødvin og stearinlys
Livet er godt

 Men nå er det slutt for i år. Møblene er stuet sammen, og slik skal de stå frem til mars neste år.
Vemodig.

I denne krukka ligger det mange tulipanløker.
Gleder meg til de begynner å spire!

Spennende å se om denne eføyen vil klare seg.
Det er ikke så lenge siden jeg skiftet ut sommerblomster med høstplanter, og nå vil jeg gjøre noe jeg ikke har gjort tidligere. Jeg tar noen av høstplantene inn! Håper de vil trives i stua!

Ellers må jeg bare vente til mars….I mellomtiden skal jeg nyte levende lys inne, rødvin kan jeg også drikke inne!

Dessuten skal jeg oppleve sommeren igjen i et par uker i november. Gleder meg!

1 kommentar
    1. Ja sånn er det… 🙂
      Håper det blir gode dager inn i vinteren og forbi – helt til man enda en gang kan åpne opp terrassen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg