Status treningsmål – 20.08.

Jeg satte meg følgende mål for ca en uke siden: 

Morgentur før frokost
Minst 12 000 skritt hver dag
 

Hvordan har så dette gått? 

Det er ikke blitt noen morgentur hver dag. Halve tiden har jeg vært på hytta, og det er nok lettere å gjennomføre dette hjemme, enn det det er på hytta. Her hjemme har jeg en fast løype, og jeg har også lagt inn to partier med jogging i oppoverbakke. Fornøyd med det, da! 
Tar med noen bilder fra dagens tur: 

Fra Batteriet
Utsikt mot Drammen – på vei ned fra Batteriet
Ferdig med den siste oppoverbakken! 

Det aller beste med en slik morgentur, er det å komme hjem igjen. Det er bare helt herlig å gå i dusjen og å vite at jeg har tilbakelagt en treningstur før klokka halv åtte på morgenen! 
Godt fornøyd med meg selv, da! 
Tar med et siste bilde som jeg tok da jeg var nesten hjemme igjen. 

Tenker jeg vil legge inn små rapporter her av og til, og så vil jeg ta bilder på de samme stedene og til de samme tidspunktene- blir artig å se hvordan motivene endres av vær og årstider. 

I august så langt har jeg et gjennomsnitt på 18 474 per dag. Det er langt høye enn det som er vanlig for meg. Dette skyldes to lange turer- de dagene har jeg hatt henholdsvis 34 0000 og 38 000 skritt. Det drar opp snittet ganske så bra! 

Men skrittmålet er nådd, jeg har gått over 12 000 skritt hver dag. 
 

Da gjenstår bare å ønske dere alle en riktig god dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg