Skrim – full vinter i november

17.11.19                                                             

Vinteren er kommet til Skrim, og de første løypene ble kjørt opp denne helgen- til stor glede for alle skientusiaster. Jeg er ikke en av dem akkurat, men det er vakkert med snø, da!

Bildet nedenfor viser Trond på vei opp til hytta. Vi kan ikke kjøre helt frem på vinteren. Vanligvis går vi en snarvei, men denne gangen velger vi å gå bilveien siden det er kjørt med traktor der. 

Broren og svigerinnen min har tent opp i ovnen – tusen takk til dem! 

Vi inviterer alltid til rakfisklag i november, og det smaker alltid godt. Hyggelig med tradisjoner! 

Morgenen etter våkner vi til flott vintervær der solen såvidt bryter frem. 

På bildet nedenfor ser vi Seterknatten og Fjellseterlia. Selv kaller jeg Seterknatten for Soria Moria siden den alltid lyser så fint opp i mørket. 

Her ser jeg mot Middagslia, men hyttefeltet er skjult bak trærne. 
 

Utsikten mot Styggemann er alltid vakker.

Etter noen timer går jeg ut igjen for å ta flere bilder. Solen skinner, og dagen er perfekt! 

Vi har ikke med ski denne helgen, men det blir nok flere muligheter senere i vinter! En god vinter til dere alle! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg