Skjærtorsdag har vi alltid tapas. Vi bestemmer menyen et par dager i forkant, og så fordeler vi oppgaver. Maten lager vi på hyttene, og så samles vi ett sted for å spise. Koselig!
I tillegg hadde vi tomater og mozarella som ikke ble med på bildet.
Skikkelig godt! Alltid fint med tapas!
2 kommentarer






Det hørtes ut som en veldig lur påskesamling. At alle tar med litt hver og samles. 🙂 Så veldig godt ut også 🙂
Ja, ved at alle tar med seg litt, blir det ikke så mye å gjøre for den enkelte.