Påsketapas

Det blir noen fellesmiddager i påsken.
Skjærtorsdag har vi alltid tapas. Vi bestemmer menyen et par dager i forkant, og så fordeler vi oppgaver. Maten lager vi på hyttene, og så samles vi ett sted for å spise. Koselig!

Kjøttboller

Poteter

Skinke, salami, salmalaks, scampis og fylte paprika

Lakseterte, tomatsalat, grønn salat, dadler surret med bacon, ulike typer ost og focaccia.

I tillegg hadde vi tomater og mozarella som ikke ble med på bildet.

Skikkelig godt! Alltid fint med tapas!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg