Nye treningsmål 2022

06.02.22

Jeg må nok endre mine treningsmål for 2022. 
Målet var opprinnelig 150 turer til Nerdammen. For å nå målet ville jeg måtte gå fire turer i uken de ukene jeg er hjemme.

Dette hadde nok gått helt fint dersom jeg ikke hadde begynt å trene styrke tre ganger i uken- og gå til fra Mjøndalen hver gang. 

Jeg har gjennomført dette i tre uker nå, det går greit rent fysisk, men jeg har jo ikke tid til noe annet- hver dag er bundet opp med to eller tre timers trening/aktivitet. 
Jeg ser at jeg de fem første ukene dette året har en snitt på over 20 000 skritt i uka, og det vil jeg gjerne opprettholde, men jeg vil legge turene til ulike steder. 

Mine justerte treningsmål blir som følger: 

Minst 20 000 skritt i snitt hver uke
Styrketrening 3 ganger i uken de ukene jeg er hjemme

Da gjenstår å ønske meg selv lykke til! 
 

Tar med en bildecollage fra dagens tur. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg