Knabben – bare helt magisk

 

Morgen
En morgen fylt med tåke
En grå morgen

 


Ut i skogen
Speider etter rådyr
eller et lite ekorn
Men nei, bare tåke

 

Tåka letter litt
Forventningene stiger

 

En himmel som skifter farge
Kan sola være bak der et sted?

 

Og så, plutselig er den der
En kaskade av varme farger
Den vakre sola

 

Sol på snø
Nydelig

 

Snart oppe
Sola er der fortsatt
Gir vakker farge til himmelen
Hva venter meg på toppen?

 

 

Her ønskes jeg velkommen av Knabben
Knabben- badet i sol
Over et mykt hav av tåke
Helt magisk

Ikke bare jeg
som nyter denne fantastiske opplevelsen
Takk, kjære Knabben
– nok en gang

Jeg går nedover igjen
tilbake til hverdagen
Tåka kommer sigende

 

Hjemme igjen
i tåkehavet
Tankene går til Knabben
Stedet med solfylt magi på en dag fylt av tåke
Takk for den flotte opplevelsen

9 kommentarer
    1. Tusen takk for den flotte turen!
      Magisk å komme over tåkehavet og sola kommer sigende og gir vakkert lys 🙂

      God tirsdag til deg 😀

      1. Ja, det er veldig fint med det vakre lyset. En jeg kjenner hadde gått opp om kvelden, og så utover tåka i fullt måneskinn. Det var fint, det!
        Jeg ba ham si fra til meg en gang han skal opp om kvelden – har ikke lyst til å gå opp i mørket alene! 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg