Takk, Havstensund!

En uke i Havstensund er nå snart over
En uke rik på opplevelser –

Vi har hatt seks dager med sol, sol som glitrer i vannet

og vi har hatt en dag med regn

Vi har gått turer på stier i idyllisk landskap

og langs gamle steingjerder

Vi har gått turer ved den vakreste kyst og blåeste sjø

med utsikt over en vakker skjærgård

Vi har gått i de smaleste kløfter

Vi har kunnet nyte god mat og godt drikke

Vi har sett vakre hvitveis

og den blåeste blåveis

Vi har sett gaukesyre

og marianøkleblom som snart står i blomst

Vi har sett en gammel vindmølle

Vi har sett et seilskip

og vi har sett en fiskebåt

Vi har sett blåskjell

og vi har sett stillehavsøsters

Vi har sett lav på stein, oransje rustlav

og grønn kartlav

og vi har sett striper i fjell

Vi har sett vakre solnedganger

og med dagens solnedgang takker jeg for en fin ferie her i Havstensund.

2 kommentarer

      1. Takk!
        Ja, dette var en flott uke. Vi har jo vært der før, men da bare om sommeren. Søsteren min er heldig som har tilgang til dette huset, men det er bare utenom sesong siden hun ikke lenger jobber i Aftenposten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg