Takk, Havstensund!2 kommentarerPosted on 23.04.2026 kl. 22:1723.04.2026 En uke i Havstensund er nå snart over En uke rik på opplevelser –Vi har hatt seks dager med sol, sol som glitrer i vannetog vi har hatt en dag med regnVi har gått turer på stier i idyllisk landskapog langs gamle steingjerderVi har gått turer ved den vakreste kyst og blåeste sjømed utsikt over en vakker skjærgårdVi har gått i de smaleste kløfterVi har kunnet nyte god mat og godt drikkeVi har sett vakre hvitveisog den blåeste blåveisVi har sett gaukesyreog marianøkleblom som snart står i blomstVi har sett en gammel vindmølleVi har sett et seilskipog vi har sett en fiskebåtVi har sett blåskjellog vi har sett stillehavsøstersVi har sett lav på stein, oransje rustlavog grønn kartlavog vi har sett striper i fjellVi har sett vakre solnedgangerog med dagens solnedgang takker jeg for en fin ferie her i Havstensund.2 kommentarer
Takk! Ja, dette var en flott uke. Vi har jo vært der før, men da bare om sommeren. Søsteren min er heldig som har tilgang til dette huset, men det er bare utenom sesong siden hun ikke lenger jobber i Aftenposten. Reply
Du verden, så vakkert, for noen bilder og kan tenke meg dette har vært nydelige dager 🙂
Takk!
Ja, dette var en flott uke. Vi har jo vært der før, men da bare om sommeren. Søsteren min er heldig som har tilgang til dette huset, men det er bare utenom sesong siden hun ikke lenger jobber i Aftenposten.