Bukseløs mann på Knabben

På dagens morgentur går tankene tilbake til gårsdagen. I går, tidlig ettermiddag, tok jeg en tur til Knabben. Da jeg nærmet meg toppen, så jeg at det var en mann der. Han stod like ved kanten. Jeg så ikke noen detaljer, regIstrerte bare at det var en mann der.
Jeg gikk mot postkassa, og plutselig var det en som fikk fart på seg. Han bøyde seg ned, grep shortsen som lå på bakken, og tok den på seg i rekordfart. Og jeg som ikke en gang hadde sett at han var naken! Hadde jo ikke forventet det!
Men der hadde han altså stått, naken bortsett fra en sekk på ryggen! Regner med at han tok en selfie eller to, med Drammen og fjorden som bakgrunn.

Jeg har tatt hundrevis av bilder fra Knabben, men å ta en nakenselfie kunne aldri falle meg inn. Synes sånt er litt spesielt, jeg!

Det ble ikke til at jeg tok noen bilder i går, skrev meg inn i boka og startet hjemturen etter å ha mumlet et Hei.’


I dag, på min morgentur, kan jeg ta bilder. Ingen andre enn meg her. Stille og vakkert, bare helskjønt å være her tidlig på morgenen. Men altså ikke noen naken mann. Heldigvis.

2 kommentarer
    1. Uffda, hihi, den hadde jeg jo ikke vurdert akkurat…..! Men – folk er forskjellige, helt klart! Og selfiene (de få jeg tar) er garantert MED klær! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg