Jeg har alltid blomster på hytta.
Til jul og vinterferie tar jeg med meg tulipaner, i påsken tulipaner og påskeliljer. Hva tror du jeg tar med nå?
Jo, nå har jeg plukket hvitveis og vårkål på vei opp til hytta. Neste gang jeg kommer opp, kan jeg plukke hvitveis her oppe.
Ut i mai blir det lilijekonvall, og etter hvert flere markblomster. Prestekrager er en av favorittene. På høsten kjøper jeg et par grønne planter som jeg har på bordet helt til vi avslutter hyttesesongen i november en gang.
Men nå – altså hvitveis og vårkål!
4 kommentarer

Ja, du gjør helt rett. Blomster må man ha i livet og den buketten her var skjønn!
Tusen takk! 🤗
Nydelige vår- og sommer-blomster 🙂
Takk! 🤗