Blomster på hytta

Jeg har alltid blomster på hytta.
Til jul og vinterferie tar jeg med meg tulipaner, i påsken tulipaner og påskeliljer. Hva tror du jeg tar med nå?


Jo, nå har jeg plukket hvitveis og vårkål på vei opp til hytta. Neste gang jeg kommer opp, kan jeg plukke hvitveis her oppe.

Ut i mai blir det lilijekonvall, og etter hvert flere markblomster. Prestekrager er en av favorittene. På høsten kjøper jeg et par grønne planter som jeg  har på bordet helt til vi avslutter hyttesesongen i november en gang.

Men nå – altså hvitveis og vårkål!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg