Tilbake til hverdagen!

I dag er det tirsdag, og jeg sitter her og nyter en stille morgenstund. Ute er himmelen klar til å ta imot sola, det ser ut som om det blir en fin dag.

Trond har dratt på jobb, og jeg skal også snart ut. På trening.Trond tok bilen sin idag for at jeg skal kunne kjøre, men jeg var innstilt på å gå, så jeg kommer nok til å ta beina fatt i stedet.

Jeg har en avtale klokka halv ett, så jeg må gå herfra senest halv ni for å rekke alt sammen. Det går jo tre og en halv time hver gang når jeg går frem og tilbake.

I går hadde jeg en husmordag – bakte brød og knekkebrød.

Som du ser, måtte jeg smake litt på det innerste brødet. Det er vel knapt noe som er bedre enn nybakt brød! Jeg ryddet og vasket i klesskapet også. Nå er det bedre plass til klærne mine, og jeg har fått mer arbeidstøy. Kjekt å ha når jeg skal male eller sjaue ute med ett eller annet!

Klokka er kvart over åtte, så nå går jeg!
Det er fint vær, men kaldt, minus 12. Bare å kle seg godt, det!



Det er egentlige ikke kaldt i det hele tatt- jeg er jo godt kledd. Deilig og friskt er det! Siden sist har isen lagt seg i bukta ved broa.


Himmelen har et rosa skjær, men jeg sola har ennå ikke kommet opp.
Det er så fint når himmelen speiles i vannet.


Etter en og en halv time inne på treningssenteret er jeg ute igjen. Det har begynt å snø. Store snøfiller kommer dalende ned og legger seg på asfalten- og på meg.

Det skal bli godt å komme inn igjen nå!
Ønsker deg en fin ettermiddag! 🤗

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg