Sykdom og takknemlighet

Jeg er midlertidig syk, og veldig takknemlig.
Takknemlig for at jeg stort sett er frisk hele tiden.
Takknemlig for at alle i min nærmeste krets også har god helse.

Takknemlig for at jeg kan gå tur i skogen, opp i høyden.
Takknemlig for at jeg kan trene styrke og holde meg godt i form.

Takknemlig for at jeg har en mann som varter meg opp, lager mat, kjøper det jeg vil ha på butikken,
tar alt husarbeidet slik at jeg bare kan slappe av og vente på å bli frisk igjen.
Jeg er heldig, jeg!  ❤️❤️❤️

 

Takknemlig for at jeg snart igjen kan ta en tur til Knabben!

 

2 kommentarer
    1. Takk for hyggelig kommentar!
      Og det beste av alt, etter fem dager merker jeg nå at energien nå er på vei tilbake! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg