Status treningsmål 27.10.20.

Det er lenge siden jeg har kommentert treningsmålene mine nå, og det å jogge på morgenen har jeg gått helt bort fra. Men det andre målet mitt var å gå minst 12 000 skritt om dagen. Dette har jeg klart! 
Jeg har gått mer enn 12 000 skritt hver eneste dag siden 1.august, og det er jeg veldig godt fornøyd med. Jeg ligger som regel rundt 18 000 skritt i snitt hver uke. I dag har jeg gått 
21 105 så langt. 
 

Den siste måneden har det vært veldig mye regn, og i dag har det bøttet ned. Jeg hadde nok ikke gått ut i dag dersom jeg ikke hadde hatt dette målet om å gå minst 12 000 om dagen. Hadde blitt temmelig kjedelig å gå 12 000 skritt inne i leiligheten, da! 
 

Jeg fortsetter med denne målsetningen, og så får jeg se om jeg utvider med andre mål etter hvert! 

Tar med noen bilder bilde fra dagens tur. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg