Status treningsmål 16.09.20

Mine mål ble endret i starten av september: 

Minst 12 000 skritt per dag
Tur om morgenen tre ganger i uken

Ja, som jeg skrev sist gang, er det lettere å oppfylle målene om morgentur når jeg er hjemme. Sist uke var jeg mye borte, og målet ble heller ikke nådd. Da var det bare en at jeg gikk tur om morgenen. 
Denne uken har jeg vært ute tre ganger allerede, og jeg har jogget i stedet for å gå. Jeg har også forlenget distansen, og den er nå på fire kilometer. Jeg skal innrømme at jeg ikke jogger hele distansen, jeg går litt innimellom, men jeg jogger i alle fall 80 %, og det er jeg veldig godt fornøyd med! 
Jeg drar til hytta i morgen og blir der noen dager. Ville være veldig fint om jeg tok meg en joggetur der også! 
 

Tar med dagens bilder – tåke og høstfarger, men det er deilig temperatur. 

Som du ser, kommer det til å bli en fin dag. sola kommer, og jager tåken vekk! 

Jeg er fortsatt veldig aktiv, det er jo ikke bare om morgenen jeg beveger meg. 
Sist uke hadde jeg et skrittgjennomsnitt på 17 516. 
Jeg har gått minst 12 000 skritt hver dag siden 01.08.20. 

Kun tre ganger har jeg måttet gå en ekstra tur om kvelden for å oppnå 12 000. 

Er fornøyd, jeg! 
Håper jeg kan se litt nedgang på vekta etter hvert også! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg