Skjemmer meg selv bort, jeg!

Så fort vi er ferdig med jula, får jeg lyst på gule blomster. Blomstene kan også være oransje eller røde, men de må ikke minne meg om røde julestjerner. De må få tankene mine over på våren, min favoritt blant årstidene.

 Jeg har en veldig snill mann, han unner meg alltid det beste. Men noen blomsterkjøper er han ikke. Jeg har to sønner, har prøvd å få dem til å bli blomsterkjøpere, men de er ikke det, de heller. Jeg har fortalt dem at jenter liker blomster, at samboerne deres ville bli veldig glad for å få en blomsterbukett av og til, men det går likesom ikke inn. De tenker ikke på det, rett og slett.

Vel, Trond kjøper blomster til meg på morsdagen og på Valentinedagen, tror også sønnene mine kjøper til Valentine, og eldstemann kjøper også til morsdagen, men ellers? Veldig koselig med blomster på en helt alminnelig hverdag, tenker jeg.

Så hva gjør jeg?
Jeg kjøper blomster til svigerdøtrene mine av og til, og jeg kjøper blomster til meg selv. I dag har jeg skjemt meg selv bort, en fin rosebukett. Nydelig!

Synes den er så fint, blir i godt humør av å se den,  og tankene mine går altså til våren!
Første februar i morgen, og så er det mars. Mars er den første vårmåneden! Herlig! ☀️🤗☀️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg