Min første dag som hjemmeværende – herlig!

10.08.20
Trond er på jobb igjen, og i dag, mandag, er min første dag som hjemmeværende. Det er bare helt herlig! En hel dag jeg kan bruke akkurat slik jeg vil. 
Starter dagen med en treningstur, og tar en dusj når jeg er tilbake etter ca 45 minutter. 

Koser meg med frokost og nyheter på TV. Jeg skal lage knekkebrød, og gjør to brett klare for steking. Mens de steker, begynner jeg med lapskausen vi skal ha til middag.  Den ferdigstilles mens de to siste brettene stekes. Jeg rekker også en tur i skogen før Trond kommer hjem i firetiden. 

Nå sitter jeg og koser meg med en god bok, og kvelden skal vi tilbringe på terrassen. 
Livet er godt! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg