Klarer ikke helt å se det positive….

Det regner.
Det regner non stop!
Det regner i bøtter og spann!
Regn, regn og bare regn.

Det er ikke lett for meg å se noe positivt i dette. Joda, vi trenger regn om sommeren, men ikke såååå mye!


Jeg ser ut, og det er grått. Helt grått.

Blomstene er fargerike, men de har jeg måttet stue sammen under tak.
Jeg kan jo ikke la dem drukne!

Denne vakre georginen lyser opp i alt det grå. Minner meg om at solen er det et sted, bak de grå skyene.

Kanskje kommer den i morgen, i overmorgen eller på torsdag? Eller i august?
Det hadde vært veldig fint med noen soldager, helst flere i strekk!

Regnvær er dystert.
På den annen side blir jeg veldig glad når vi først får en dag med sol! Som sist fredag. Da hadde vi gjester på hytta. De kom i firetiden, og de hadde sola med seg. Vi fikk en hel nydelig kveld med Aperol etterfulgt av reker og hvitvin i sola.

Kvelden ble avsluttet ved bålpanna. Kjempekos.

Men i dag regner det…

 

Søren heller! Kan ikke sitte inne og deppe, heller!
Tar meg en tur ut, jeg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg