Frem og tilbake, frem og tilbake igjen og igjen….

Nydelig vær i dag, og det blir hagevær. Gresset har blitt ganske så langt i løpet av ferien, og i dag er det bare å trå til.

Ved siden av blokka og mellom blokkene er det bratte skråninger.

Jeg tar det jeg klarer her, men i de bratteste partiene klarer jeg ikke å holde igjen klipperen. Den raser i full fart nedover med meg på slep. Litt av et syn, tenker jeg, men også litt farlig.
Men Trond, han bruker gresstrimmeren, og da går det fint.

Veldig tilfredsstillende å se på resultatet etter endt klipping.

Tilfredsstillende også å se på det som vi har gjort bak blokkene. Her har jeg klippet gresset, men Trond har brukt gresstrimmeren inntil veggene og rundt kirsebærtrærne.

Nå gjenstår vollen og området nedenfor. Jeg har ikke klippet her tidligere, men ser at det nå er på sin plass å få tatt gresset også her.
Heldigvis kommer en av de andre som bor her, og han tar dette området sammen med meg.

Som du ser, er det store områder å klippe. Men vi liker å ha det velstelt rundt oss, og da må det klippes!
Etter tre timer med gressklipping frem og tilbake, frem og tilbake igjen, og enda mange ganger, har jeg gått over 22 000 skritt og rundt seks kilometer! Fin trim også!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg