Status treningsmål 30.11.20

30.11.20

Mitt mål er å gå minst 12 000 skritt hver dag. 
Jeg startet i august, og har klart dette hver dag med unntak av en dag denne måneden. Lørdag 21.november gikk hele dagen til å skjære elgkjøtt. 90 kg elg ble forvandlet til karbonadedeig, grytekjøtt og grillkjøtt. Sammen med søsteren og svigerinnen min holdt vi på i ti timer, og da vi var ferdige, fristet det mer med et glass rødvin enn å gå tur! 

Ukentlig ligger snittet mellom 16 034 og 22 790, og hver måned er snittet over 19 000 skritt om dagen. Det er jeg godt fornøyd med!

Det er et par minusgrader i dag, og det er meldt regn senere i dag. Det blir nok noen inneaktiviteter i dag. Jeg gikk tur på morgenen i dag og samlet inn materialer til å lage en krans. Har aldri gjort det før, så det blir spennende å se hvordan det går! 

Legger ved noen bilder fra dagens morgentur. 
Tar også med et samlebilde av en tur i helgen. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg