Nytt utebord på hytta

I dag får vi besøk av venner som skal være over til i morgen. Det blir koselig!
Det er meldt fint vær -sol, lite vind og rundt femten grader. Vi kommer til å sitte ute mye av kvelden, så jeg har bedt dem ta med seg varme klær.

Dette blir kvelden hvor vi skal innvie vårt nye utebord. Vi har flere bord her oppe, tre faktisk i tillegg til det vi skaffet oss sist uke. Ett er rundt, og de andre er rektangulære. Men ingen av borda kunne ta seks voksne, de var for små til det. Vi hadde et stort bord, med det kollapset i løpet av vinteren.

Jeg var inne på Finn, og sjekket brukte bord. Vi kan ikke ha noe rotting, her må vi ha solide møbler som kan stå utenom vinteren, under presenning. Heldigvis kom jeg helt tilfeldig over en mann som lager møbler på bestilling, og dermed var valgt tatt.


Det ble et fint bord i impregnerte materialer, og jeg gleder meg til å dekke dette til kveldens rekeaften!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg