Strikketøyet mitt

Tenker noen ganger- hva skulle jeg ha gjort uten strikketøy?
Jeg er den som alltid må ha noe å gjøre.

Jeg må strikke når jeg ser på TV
Alternativt kan jeg løse kryssord, legge puslespill eller løse suduko.
Men altså aller helst strikke.

Å bare sitte der og se på TV, er helt utenkelig for meg.

Nå sitter jeg på båten hjem fra Danmark.
Tror jeg hadde kjedet meg noe helt utrolig dersom jeg ikke hadde hatt strikketøyet mitt.

Når jeg er ferdig med denne genseren, skal jeg strikke noe i en helt annen størrelse. Jeg vet bare ikke i hvilken farge ennå. Gleder meg!

 

3 kommentarer
    1. Strikketøy (eller hekletøy som jeg har nå) er suuuuperviktig! Genseren din blir lekker – spent på hva ditt neste prosjekt blir! Neste gang jeg skal strikke (etter en 3-4 hekla kosedyr til) blir noe veeeeldig smått og rosa… 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg