Fargerik strikkeglede

Jeg har som regel alltid et strikketøy, og denne vinteren har jeg strikket flere votter.

Jeg bruker garnet Vams, og tover dem i vaskemaskinen etter at de er ferdig strikket.

Jeg bruker vottene selv om vinteren, de er gode og varme. I tillegg til eget bruk, kan jeg også glede andre med et par votter til bursdag, jul eller som vertinnegave.

Noen ganger strikker jeg også pannebånd som passer til.

Men hva er dette?
Jo, det er et sitteunderlag som er strikket av restegarnet. Herlig fargerikt, synes jeg!

Nå må jeg ta en tur til garnbutikken og kjøpe mer garn. Kunne tenke meg å strikke en generer til i garnet Silk mohair. Har strikket tre allerede……

9 kommentarer
      1. Tusen takk!
        Vet du, kanskje kan man strikke et veggbilde! Tenkte på det da jeg så hvordan sitteunderlaget ble! 😀

    1. Herlig sitteunderlag!
      Og oj så flotte votter du har strikket! Herlige å ha med på tur når det er kaldt ute 🙂 Men nå kan de pakkes bort snart – forhåpentligvis 🙂
      Det er gøy med strikk! Jeg holder på med en skappel-genser til svigerdatter – som hun har kjøpt garn og mønster til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg