Borte bra – hjemme best

Hei igjen!
Etter nesten en uke på ferie gleder jeg meg nå til å komme hjem. Kunne godt ha reist hjem i dag, men er ikke hjemme igjen før på lørdag. Ankommer Oslo med båten lørdag formiddag.

Men der er jo det som er så fint med ferie!
Man gleder seg til å reise bort, til å oppleve nye steder og kulturer.
Etter noen dager gleder man seg til å komme hjem igjen.

Jeg gleder meg til

å plante på terrassen
å jobbe i felleshagen
å gå til Knabben
å gå andre turer i marka
å dra på hytta og kløyve ved
å nyte kvelden på terrassen eller ved bålpanna

og selvsagt til å treffe familie og venner igjen!

Det er hverdagen jeg gleder meg til å møte igjen.


Men først skal jeg nyte den siste dagen i Danmark.
Jeg skal nyte bøkeskogen og havet.
Ikke noe bjørkepollen her, bare helt nydelig å slippe å nyse hele tiden. Det er omtrent ikke en eneste bjørk her!

5 kommentarer
    1. Borte bra, men hjemme best…. kanskje….! Jeg er jo veldig mye ute og farter – og liker det godt! De viktigste stundene mine kan igrunn være både borte og hjemme – når jeg har den roen som ofte er vanskelig for meg å finne! Nyt de siste dagene av ferien din! Klem 🙂

      1. Jeg er nok heldig, fin er lett roen, jeg.
        I naturen er den alltid der, og på hytta, spesielt om morgenen og om kvelden ved bålpanna.
        Nå sitter jeg på båten hjem. Passerer Larvik i morgen tidlig. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg